jgradde

KOMMENTARSVAR.

Kategori: Allmänt

Hej alla glada! Vet inte om det är jag som är osmart eller om man faktiskt inte kan svara på en kommentar på blogg.se. I alla fall har jag inte kommit på hur man lyckas. Och så tänker jag att om man svarar som i en kommentar tillbaka så bygger det ju på att den som först skrev kommentaren går tillbaka till samma inlägg för att se om man svarat. Därför gör jag såhär nu.
Tack Josefine för kommentaren, ska absolut försöka hinna med ett besök till Richmond när våren har kommit lite längre! Vi bor i Willesden Green, i utkanten av zon 2 för dom som inte har koll på det. Måste erkänna att jag inte vet så mycket om området än, jag känner till huvudgatan som typ är den enda vi åker/går på. Har två parker i närheten i alla fall, jag har besökt en utav dom. Men det är nära och bra till centrum, från dörren till bond street tar det nog max 30 min om det är mycket trafik/folk. Tror det var allt som var värt att nämna om vårat Willesden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: