jgradde

EARLY MORNING AND SUNSHINE.

Kategori: Allmänt


Har nu varit uppe i snart 12 timmar, och klockan är bara halv två. Väcktes imorse av taxichauffören som ringde och sa att han redan var utanför. På två minuter satt jag i taxin. Rundan gick snabbt och var bra, lite olika kontor, hotell och butiker. Sen åkte vi tillbaka till studion och jag gjorde vaserna till Westminster Mint som ska levereras imorgon. Nu ska jag sätta mig på en buss mot Camden för att möta upp Annfie och Alice för lite häng i solskenet. Puss!

Kommentarer

  • Albinssonskan säger:

    Hej! Har halkat in på din blogg via Josefin (Flickorna på Rådhusgatan), min svägerska.

    Kul läsning om såväl blommor som London. Bodde själv ett par år i Richmond! Dit måste ni åka framåt våren och dricka Pimms eller bärs i slänten ner mot Themsen. Väldigt mysigt!



    Var i London bor ni?



    Mvh Jossan aka Albinssonskan

    2012-03-05 | 19:49:32
    Bloggadress: http://albinssonskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: