jgradde

RAF & BOUQUETS.

Kategori: Allmänt

Så idag var det torsdag igen. Startade dagen med att göra RAF, som är på den översta bilden med lila Alium, Vandas och orange Gerbera. Resten av dagen gjorde jag lite allt möjligt, bland annat en £80 bukett som ni ser på dom andra två bilderna. Kvart över fyra traskade jag runt hörnet till Hobs Hairdressers, åh jösses, det var det bästa som hänt mig på länge. Få håret tvättat och huvudmassage samtidigt som man sitter i en massagestol, te serverat när man sätter sig i frisörstolen och sen bara få känna sig ompysslad av en riktigt duktig frisör. Och mitt hår sen då, känns tusen gånger friskare nu utan alla slitna toppar. Ikväll kollade jag och Esperanza på när Spanien lekte med Irland. Nu ska jag plugga spanska. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: