jgradde

GHERKIN EVENT.

Kategori: Allmänt

Long time, no seen. Tre 12-timmarspass (oplanerade) på en vecka är min ursäkt. Eller faktiskt så tänker jag inte be om ursäkt för att jag har ett liv, även om mitt liv är att jobba. Jag gillar det. Idag var det kaos i Kapernaum. Alla var sjuka, inklusive managern. Event skulle göras och jag var ute på runda med Gabor. Efter lite trix hit och dit och en miljon telefonsamtal fick jag till slut tag på Vivien som kom och bytte av mig, så jag kunde åka tillbaka studion och göra eventet. Att sluta 2.30 kunde jag glömma. Vid 3.15 lämnade jag, Mick och våran nya praktikant (som förövrigt är fruktansvärt duktig) studion för att leverera eventet. Upp till 40:nde våningen i The Gherkin, på 1h 45min var allt på plats, jag och Jodie klev in i hissen i samma stund som dom första gästerna anlände. Efter en fruktansvärd hemresa på en fullsmockad, varm tunnelbana så var det skönt att komma hem och få krama Damian lite för sista gången. Imorgon är jag ledig, och tänker ta tag i min fruktansvärda röra på rummet. Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: