jgradde

TRÖTTAST TJEJ.

Kategori: Allmänt



Okej, nu är jag tröttast någonsin. Tyvärr kommer jag nog vara ännu tröttare imorn kväll, efter ännu ett 12-timmarspass och totalt 44 timmars jobb på fyra dagar. Men jag ska inte klaga, jag har kul och tjänar pengar på samma gång. Vet inte hur många som kan säga det om sitt jobb i London.

Idag har jag varit på Wholefoods market och gjort buketter. Det är en supermarket med organisk mat och annat, som även har café oh restaurang där man fick ta gratis mat och hur mycket kaffe man ville. Kan behövas lite koffeinkickar när man ska jobba så många timmar. Har varit min egen boss idag eftersom jag var den enda floristen på plats, kändes bra fast lite ensamt. Blir samma ställe imorgon men då blir det nog rätt mycket stressigare. Därför ska jag försöka somna tidigt idag. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: