jgradde

9 FEBRUARI.

Kategori: Allmänt



Idag har jag gjort massa rosbuketter, bland annat denna med 50 stycken large-headed. Kan säga att det var rätt tungt att binda den. Har även pratat lite om Sverige med min första stammis, pinsamt att han vet mer om vad som händer hemma än mig. Köpte en kaffe på Costa utan att visa upp mitt klubbkort, blev jävligt besviken rent ut sagt när jag kom på det. Roligaste nyheten idag var att jag nu ansvarar för kontraktvaserna till ett av Minthotellen, det i Westminster där jag var i tisdags och lämnade vaser. Pav är min lagkompis och ansvarar för deras andra hotell vid Tower Bridge. Han var på Playboy idag och lämnade vaser, var tydligen kaniner som sprang runt och serverade gästerna redan klockan 11 på förmiddagen. Ikväll ska vi till Tyroler och ta en öl när Annfie och Inma stängt på Fresco. Lite får man unna sig även om man jobbar nio dagar i sträck. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: