jgradde

BRIDAL BQ MADE BY MIKAELA.

Kategori: Blommor

Hej och godkväll! Idag har jag varit på svensk radio, för er som missade det - gå in på Musikhjälpens hemsida och lyssna på 07.30-sändningen från den 12 December så får ni höra mig önska en låt. Resten av dagen har det vart massor att göra på jobbet som vanligt, men hade i alla fall ett bra möte med bossen för att gå igenom lite saker då han även meddelade att jag kommer få löneförhöjning i Februari, jippie! Jag och Mikaela tog en kaffe/gnällstund innan vi åkte hem också eftersom vi inte jobbar tillsammans igen förrän på måndag, så det var skönt. Har nu två lediga dagar framför mig, I RAD, känns helt overkligt. Minns inte när det hände senast. Här får ni en bild på en brudbukett Mikaela gjorde till en mycket trevlig och tacksam dam idag. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: