jgradde

THURSDAY 02.08.12

Kategori:

Redan augusti, bara tio dagar kvar tills vi ska ta bort alla spår av blommor, växter och vaser i OS-sviterna. Skönt. Nattjobb är inte något för mig. Igår hade jag mitt första vanliga pass i studion på över en vecka. Jag hade saknat det så mycket så jag stannade till tio på kvällen. Det är inte riktigt hela sanningen, men när jag var färdig med alla förberedelser för nattpersonalen var klockan tjugo i nio. Så jag bestämde mig för att vänta in Gemma, Kate och Helen som kom vid nio och så hade vi middag tillsammans. Dom är ju i princip min andra familj nu när dom spanska tjejerna åkt hem så varför inte liksom. Sen gick jag hem och störtade i säng. Nu ska jag göra nåt väldigt duktigt, nämligen promenera ner till Sainsbury's i Golders Green för att handla. Två flugor i en smäll. Sen ska jag göra matlådor och försöka plugga lite spanska. Bjuder på en av mycket få egobilder i den här bloggen. Jag försöker se hård ut när jag använder iPhonen som spegel. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: