jgradde

OLYMPIC PHOTOS.

Kategori: Blommor



EDF och Lloyds, mest bilder på Lloyds men bara för att den var den helt klart finaste sviten. Vet inte exakt vilka bilder jag lagt upp tidigare, men hoppas att det inte är för många samma. Till Paralympics kommer vi att göra EDF Showcase som är nånstans i mitten av OS-parken, har ingen aning om hur vi ska ta oss dit. Vi kommer också göra BP Prestige Pavilion, som jag inte heller har nån aning om vart den ligger eller hur vi ska lösa det logistiskt sett. Sen blir det upprepning av Olympics med lite specialevent på Royal Opera House, Hilton Hotel Tower Hill och nåt tredje ställe på St Martins Lane. Ser som sagt inte fram emot det, men 10 dagar ska jag nog kunna ta mig igenom. Nu ska jag sova, när jag vaknar är Sofie inte långt ifrån mig, muuuums! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: