jgradde

GOING MENTAL.

Kategori: Londonlivet

Det är lite för mycket just nu, även för mig. Grät nästan på jobbet idag när jag kom in klockan åtta och såg att vi inte hade fått några blommor. Med 20-30 ordrar och fyra stora kontraktvaser att göra under dagen så kände jag inget annat än desperation. Klockan halv tio var jag tvungen att lämna tjejerna i ett kaos för att åka och kolla på en venue för ett dop. När jag kom tillbaka vid tolv hade det ordnat upp sig lite, hade fått lite blommor skickat från Flower Station och grabbarna hade klättrat i träden för att klippa ner grönt åt oss. Med ingen tid för lunch har jag för första gången betett mig lite som en bitch på jobbet. Hade inte lika mycket tålamod för korkade frågor idag som jag vanligtvis har. Imorgon är Gemma tillbaka från några dagars semester, ska bli så skönt att ha någon att dela ansvaret med igen så att jag slipper drömma fler mardrömmar om ordrar och kunder och allt annat som kan gå fel. Tog en drink (och åt ordentlig mat mamma) med Emma och ett gäng från Wholefoods efter jobbet, men åkte hem tidigt för att få lite vila. En fin överraskning fick jag idag i alla fall, mina spanska finisar hade laddat upp denna bilden på facebook till mig. Saknar dom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: