jgradde

FRIDAY AT TEMPLE.

Kategori: Allmänt

Kom på mig själv vid fyratiden igår att jag faktiskt inte gjort en enda vas. Hade fullt upp med en email-konversation med Gem, Kate och Helen där vi från fyra olika ställen i storstaden försökte klura ut vilka blommor som behövde beställas för OS och en miljon andra saker. Samtidigt hade jag en lång sms-konversation med Spale, en av ägarna, om vilken vas vi skulle använda till ett nytt, mycket viktigt, kontrakt. Den gick ungefär ut på att jag skickade massvis med bilder på vaser och han svarade "too glossy", "too white", "too small" och så vidare. Så still slut ställde jag mig för att göra ett kontrakt, tadaa! Applåder tack. Idag tog jag en lååång sovmorgon för att ladda upp inför nattens jobb. Sen tog jag en sväng till Brent Cross för att köpa nya lakan till sängen, men istället kom jag hem med en kjol och lite annat smått och gott. Nu ska jag packa ihop mig och gå till jobbet. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: