jgradde

EXTREME MAKEOVER - ISLINGTON.

Kategori: Blommor

Idag har jag spenderat 6 intensiva timmar med Emma och hennes nya bebis, Flower Station @ Islington. Hon är numera manager där och jag kan säga så mycket som att den förre managern har inte brytt sig det minsta om ordning och reda. Butiken var i kaos. Så idag gjorde vi om hela displayen och började rensa i källaren. Vaser som säkert stått i flera veckor med blommor som börjat ruttna och vatten som inte ens går att beskriva hur illa det luktar. Det är alltså så jag spenderat min lediga dag, men det gör mig inte det minsta. Det är kul att se förändringen, för den är stor. Här är lite bilder från dagen.

1. Del av den nya displayen 2. Del av den nya displayen 3. Min tröja som bråkat med liljor hela dagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: